ლინგვისტუსის ბლოგი

სიტყვები, ენები, ისტორიები, წიგნები, შეკითხვები და სხვ.

ხლართი #10

with 2 comments

ორდღიანი შესვენების შემდეგ ვაგრძელებ კითხვების დაწერას (მალე სტატიების წერასაც გავაგრძელებ)

მე ბოლო დროს ძალიან მოვიხიბლე ნადირის შემოქმედებით. მონადირით კი უკვე დიდი ხანია მოხიბლული ვარ. ნადირი შეიქმნა 80-იან წლებში ჩრდილოეთ ნახევარსფეროში. მონადირე კი 70-იან წლებშია დაბადებული სამხრეთ ნახევარსფეროში. ის, რაც განასხვავებს ნადირს მონადირისგან მე ამ შეკითხვაში უკვე ვახსენე (თარგმანში). დამისახელეთ:
1) ნადირიც
2) მონადირეც
3) რაც მათ განასხვავებს.

[პასუხი წერია კომენტარებში]

Written by linguistuss

January 9, 2009 at 11:24 am

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. მგონია რომ ეს “მე” რაღაც შუაშია…

    noemberi

    January 9, 2009 at 3:36 pm

  2. პასუხი:
    ნადირი ძვ. ბერძნულად არის “თერიონ” (Therion), მონადირე – “თერონ” (Theron). 80-იან წლებში შეიქმნა შვედური მუსიკალური ჰევი-მეტალ ბენდი Therion, რომლის შემოქმედებითაც მე ბოლო დროს მოვიხიბლე. დიდი ხანია მოხიბლული ვარ შარლიზ ტერონით, რომელიც სამხრეთ აფრიკაშია დაბადებული 70-იანებში. მათ განასხვავებთ i, რომელიც ინგლისურად “მე”-ს ნიშნავს, რაც შეკითხვაში შეგხვდათ.

    linguistuss

    January 9, 2009 at 8:09 pm


Leave a Reply

